fredag 2. juni 2017

Godt humør

Om humøret til min eldste sønn er der til tross for, eller om han er der han er takket være humøret, er ikke godt å vite. I fjor var han gjennom en stor operasjon etterfulgt av en lengre treningsperiode, og det er nok umulig å forestille seg hvor mye smerte og tunge stunder han faktisk måtte gå igjennom før alt var over. Men humøret hans - det var der! I ren gledesrus over å få ham hjem på påskeferie måtte jeg jo ta et bilde av ham. Jeg stilte han opp i rullestolen og veivet rundt for å få den beste vinkelen. Hadde det bare ikke vært for faren som gikk i veien og ikke tok hensyn i det hele tatt! Noe hovedpersonen fant kolossalt komisk. Nå er jeg glad for det. Et slikt bilde av far og sønn hadde aldri latt seg planlegge.


6 kommentarer:

  1. Nydelig bilde av to kjekke karer!

    SvarSlett
  2. Du kainn no vel bare retusjere bort han fotokåte grinpeis'n i bakgrunn. ��

    SvarSlett
    Svar
    1. No tøve du no godt - han smiler jo! Koser seg med å plage meg.

      Slett
  3. Kjempegodt bilde av fantastiske Njål.

    SvarSlett