mandag 8. mai 2017

Havørnsafari i godt selskap

Jeg er så heldig å ha en god venn som har lært meg å bruke kameraet mitt. At han faktisk er fotograf av yrke har jo gjort sitt til at jeg har lært utrolig mye; ikke bare om innstillinger, men også om komposisjon, linjer og redigering. Sammen har vi fått interessen for å fotografere fugler, og i april gikk turen til Flatanger på havørnsafari. Det var en helt fantastisk opplevelse! Fra å se ørna sirkle rolig i lufta, mens den peilet seg inn på fisken som ble kastet ut til den, for etter hvert å sette opp farten og til slutt stupe ned for å plukke den opp fra sjøen. Helt utrolig. Flere slike stup fikk vi oppleve - alle like spennende og imponerende. Og etterpå kunne vi opprømt vise bildene våre til hverandre og snakke enda mer om innstillinger, komposisjon og linjer. Alle burde ha en slik fotovenn.














1 kommentar:

  1. Tusen takk for de fine ordene. Kjempefine bilder tar du også. Jeg et stolt og imponert.

    SvarSlett